~~♥~~

Alla inlägg under maj 2011

Av Camilla - 26 maj 2011 19:02

Hajj det är sjuk hus.... Tema ...  

Kul....


  Va fin jag är väll?


  Kom igen köp det till mig så får ni Autozzar! jag lovar!

Av Camilla - 21 maj 2011 16:00

Hej jag är VIP+JURY!!!! NU!!!!! I EN MÅNAD!

 

Och har 5 Djur....


 

Fast två e döda

dom har namn såklart

Den lilla Boonien : SockerNos

Den blåa Bonnien: Grager

Draken: Skrutten

Den rosa boonien: Pretty Girl

Petpets hunden: Amigo

Av Camilla - 12 maj 2011 17:03

Hajj...

det finns något nytt på MSP! Se själv!


 

Krearivitet!


 

ArtBook!


  ArtBook!  igen!

Av Camilla - 8 maj 2011 09:52

Hajj... i skolan har vi något som heter Talangjakten  vi har aldrig kommit något och nu kom vi 2:or!!

och sen blev jag bjuden på en fest! ;) hos min bästis ett kändisparty

 

Camilla_cool!

Av Camilla - 6 maj 2011 21:52

Hej...jag har ändrat blogg adresen! till MspMilliz Från mapcamillamsp!

Av Camilla - 6 maj 2011 21:09

Hejj...

Det är ett nytt Tema på Msp!

Men jag gillar inte det så mycket.... ----->

   

Av Camilla - 4 maj 2011 20:43

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling...
läs den nu igen fast åt andra hållet!


Mwoahaha kul va?!   


 

Av Camilla - 4 maj 2011 20:43

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling...
läs den nu igen fast åt andra hållet!


Mwoahaha kul va?!   


 

Presentation


Tjena! ;p Jag heter Camilla, och den hära bloggen är mest om mitt liv på Msp och ibland lite till ;p

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg?! ---->
 Nää aldrig i livet!
 Inte alls
 Nää
 Nja
 Kanske
 Lite
 Sådära
 Ja
 Ganska
 Jag gillar den
 Jag älskar den!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Mixpod


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards